The Foundation > Գեղարվեստական խորհուրդ և կուրատորներ

ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

Մաեստրո Վասիլի Պետրենկո
Գեղարվեստական խորհրդի նախագահ

«Ես շատ ուրախ եմ մասնակիցը լինելու նման կարևոր նախաձեռնության, որը բազում հնարավորություններ կընձեռի հայ երիտասարդ երաժիշտների համար: Երիտասարդ երաժիշտներին աջակցելը միշտ եղել է իմ առաջնահերթություններից մեկը, և մեր օրերում, ավելի քան երբևէ, կա դրա կարիքը: Իմ սերը Հայաստանի հանդեպ շուրջ 35 տարվա պատմություն ունի, և անհամբեր եմ կիսելայս սերը մարդկանց հետ»:

– մաեստրո Վասիլի Պետրենկո.

Վասիլի Պետրենկոն թագավորական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի երաժշտական ղեկավարն է (2021 թվականից), Եվրոպական միության երիտասարդական նվագախմբի գլխավոր դիրիժորը (2015 թվականից): Նա Լիվերպուլի թագավորական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի դիրիժորի դափնեկիր է՝ 2006-2021 թվականներին գլխավոր դիրիժորի պաշտոնավարումից հետո, ինչպես նաև եղել է գլխավոր հրավիրյալ դիրիժոր, ապա Ռուսաստանի պետական ակադեմիական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար (2016-2022 թ.), Օսլոյի ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի գլխավոր դիրիժորը (2013-2020 թթ.), Մեծ Բրիտանիայի ազգային երիտասարդական նվագախմբի գլխավոր դիրիժորը (2009–2013 թթ.) և Սանկտ Պետերբուրգի Միխայլովսկու անվան թատրոնի գլխավոր հրավիրյալ դիրիժորը, որտեղ նա սկսել է իր կարիերան որպես գործող դիրիժոր։ (1994–1997 թթ.):

Վասիլի Պետրենկոն ծնվել է 1976 թվականին և սկսել  իր երաժշտական ​​կրթությունը Սանկտ Պետերբուրգի Կապելլա տղաների երաժշտական ​​դպրոցում՝ Ռուսաստանի ամենահին երաժշտական ​​դպրոցում։ Այնուհետև նա սովորել է Սանկտ Պետերբուրգի կոնսերվատորիայում, որտեղ մասնակցել է վարպետության դասերի այնպիսի հայտնի գործիչների մոտ, ինչպիսիք են Իլյա Մուսինը, Մարիս Յանսոնսը և Յուրի Տեմիրկանովը:

Նա աշխատել է աշխարհի ամենահեղինակավոր նվագախմբերի հետ, ինչպես օրինակ՝ Բեռլինի ֆիլհարմոնիկ, Լայպցիգի Գևանդհաուս, Լոնդոնի սիմֆոնիա, Լոնդոնի ֆիլհարմոնիա, ֆիլհարմոնիա, Սանտա Սեսիլիայի ազգային ակադեմիա (Հռոմ), Սանկտ Պետերբուրգի ֆիլհարմոնիկ, Ֆրանսիայի ազգային նվագախումբ,  Չեխիայի ֆիլհարմոնիա, NHK S. և Սիդնեյի սիմֆոնիկ նվագախմբերը։ Նա հանդես է եկել Էդինբուրգի փառատոնին, Գրաֆենեգի փառատոնին և հաճախակի ելույթներ է ունեցել BBC Proms-ում: Վերջին տարիներին եղել են մի շարք հաջողված հյուսիսամերիկյան դեբյուտներ, ներառյալ Ֆիլադելֆիայի նվագախումբը, Լոս Անջելեսի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը, Քլիվլենդ նվագախումբը և Սան Ֆրանցիսկոյի, Բոստոնի, Չիկագոյի, Մոնրեալի և Սենտ Լուիսի սիմֆոնիկ նվագախմբերը:

Նա աշխատել է աշխարհի ամենահեղինակավոր նվագախմբերի հետ, ինչպես օրինակ՝ Բեռլինի ֆիլհարմոնիկ, Լայպցիգի Գևանդհաուս, Լոնդոնի սիմֆոնիա, Լոնդոնի ֆիլհարմոնիա, ֆիլհարմոնիա, Սանտա Սեսիլիայի ազգային ակադեմիա (Հռոմ), Սանկտ Պետերբուրգի ֆիլհարմոնիկ, Ֆրանսիայի ազգային նվագախումբ,  Չեխիայի ֆիլհարմոնիա, NHK S. և Սիդնեյի սիմֆոնիկ նվագախմբերը։ Նա հանդես է եկել Էդինբուրգի փառատոնին, Գրաֆենեգի փառատոնին և հաճախակի ելույթներ է ունեցել BBC Proms-ում: Վերջին տարիներին եղել են մի շարք հաջողված հյուսիսամերիկյան դեբյուտներ, ներառյալ Ֆիլադելֆիայի նվագախումբը, Լոս Անջելեսի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը, Քլիվլենդ նվագախումբը և Սան Ֆրանցիսկոյի, Բոստոնի, Չիկագոյի, Մոնրեալի և Սենտ Լուիսի սիմֆոնիկ նվագախմբերը:

Վասիլի Պետրենկոն ստեղծել է ձայնագրող արտիստին խիստ բնորոշ պրոֆիլ: Լայն դիսկոգրաֆիայի մեջ նրա «Շոստակովիչ» սիմֆոնիկ ցիկլը Naxos Records-ի համար Լիվերպուլի թագավորական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ համաշխարհային ճանաչում է ձեռք բերել: Օսլոյի ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ վերջերս թողարկել է Սկրյաբինի սիմֆոնիաների և Շտրաուսի հնչերանգային բանաստեղծությունների ցիկլերը։

2017 թվականի սեպտեմբերին Վասիլի Պետրենկոն արժանացավ «Տարվա արտիստ» մրցանակին «Գրամոֆոն» ամենամյա հեղինակավոր մրցանակաբաշխության ժամանակ՝ 2007 թվականի հոկտեմբերին «Տարվա երիտասարդ արտիստ» մրցանակը ստանալուց մեկ տասնամյակ անց: 2010 թ. Դասական ԲՐԻՏ մրցանակը և միայն երկրորդ մարդն է, ով ստացել է պատվավոր դոկտորի կոչում ինչպես Լիվերպուլի համալսարանի, այնպես էլ Լիվերպուլի Հոուփ համալսարանի կողմից (2009 թվականին), և Լիվերպուլի Ջոն Մուրսի համալսարանի պատվավոր կրթաթոշակ (2012 թվականին), մրցանակներ, որոնք փաստում են Նրա հսկայական ազդեցությունը Լիվերպուլի թագավորական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի և քաղաքի մշակութային կյանքի վրա:

ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՂՆԵՐ

Դմիտրի Մասլեև
դաշնամուր

«Սուպեր մենակատարը» այն եղանակն է, որի միջոցով Ֆրանսիայի երաժշտությունը ներկայացրել է Դմիտրի Մասլեևը, երբ իր դեբյուտը կատարեց Ֆրանսիայի ազգային նվագախմբի հետ 2020 թվականի սկզբին, դնելով Չայկովսկու դաշնամուրային առաջին կոնցերտը, ինչը նպաստեց իր միջազգային կարիերային, երբ նա հաղթեց 2015 թվականին Մոսկվայում կայացած Չայկովսկու անվան դաշնամուրների միջազգային մրցույթում։ Դմիտրիի մենահամերգային դեբյուտը Փարիզի Ֆիլհամոնիում 2022 թվականի մարտին հաստատեց, որ մեր ժամանակի ամենահետաքրքիր դաշնակահարների մեջ նոր երևույթ է ի հայտ եկել. «Ի՜նչ նկարիչ: Ամեն ինչ այնքան պարզ է, այնքան հնարամիտ, առանց երաժշտությունը բացատրելու չնչին փորձի»,- գրել է Ալեն Լոմպեխը (Բախթրեք):

«Սուպեր մենակատարը» այն եղանակն է, որի միջոցով Ֆրանսիայի երաժշտությունը ներկայացրել է Դմիտրի Մասլեևը, երբ իր դեբյուտը կատարեց Ֆրանսիայի ազգային նվագախմբի հետ 2020 թվականի սկզբին, դնելով Չայկովսկու դաշնամուրային առաջին կոնցերտը, ինչը նպաստեց իր միջազգային կարիերային, երբ նա հաղթեց 2015 թվականին Մոսկվայում կայացած Չայկովսկու անվան դաշնամուրների միջազգային մրցույթում։ Դմիտրիի մենահամերգային դեբյուտը Փարիզի Ֆիլհամոնիում 2022 թվականի մարտին հաստատեց, որ մեր ժամանակի ամենահետաքրքիր դաշնակահարների մեջ նոր երևույթ է ի հայտ եկել. «Ի՜նչ նկարիչ: Ամեն ինչ այնքան պարզ է, այնքան հնարամիտ, առանց երաժշտությունը բացատրելու չնչին փորձի»,- գրել է Ալեն Լոմպեխը (Բախթրեք):

Դմիտրիի նվագախմբային համագործակցությունները ներառում են Բեռլինի ռադիոյի սիմֆոնիկ նվագախումբը (Ռոբերտ Տրեվինո), Ֆրանսիայի ռադիոյի Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը (Միկո Ֆրանկ), Լիոնի ազգային նվագախումբը (Թան Դուն), Բամբերգի նվագախումբը (Քրիստոֆ Էշենբախ)և Կադաքեզի Նվագախումբը (Դեյվիդ Ռոբերտսոն), Տամպերե (Ջոշուա Վայլերշտայն), Վերբիերի փառատոնի նվագախումբր (Գաբոր Տակաչ-Նագի ) և շատ ուրիշներ

Հյուսիսային Ամերիկան սիրահարվեց Դմիտրի Մասլեևին, երբ նա 2017 թվականի հունվարին կատարեց իր դեբյուտը Կարնեգի Հոլում Իսահակ Սթերն հանդիսասրահում և նույն ծրագիրը կրկնեց մարտին Տորոնտոյի Քյորներ Հոլում։ 2018 թվականին նա շրջագայել է ափ առ ափ Մոսկվայի պետական սիմֆոնիայի և Պավել Կոգանի հետ։ 2022 թվականի ամռանը ելույթ է ունեցել Նյուպորտի դասական փառատոնում և Նապա հովիտի փառատոնում։

Հարավային Ամերիկա կատարած ամենամյա այցելությունները Դմիտրիին դարձրել են սիրելի հանդիսատեսի համար Արգենտինայում, Բրազիլիայում, Կոլումբիայում, Չիլիում և Էկվադորում: Այս սեզոն Դմիտրին համագործակցում է մայրցամաքի արվեստի և մշակույթի գլխավոր հեռուստատեսային ցանցի՝ Ալեգրո HD -ի հետ իր երկրպագուներին երաժշտություն մատուցելու համար՝ չնայած ճանապարհորդական սահմանափակումներին։

Դմիտրին պարբերաբար ելույթ է ունենում Ասիայի մայրաքաղաքներում նվագախմբերի հետ, ինչպիսիք են Սեուլի ֆիլհարմոնիկը, Ճապոնիայի նոր ֆիլհարմոնիկը և Թայվանի ազգային սիմֆոնիկ նվագախումբը, ինչպես նաև ասմունքում է:

Ծնվել և մեծացել է Ուլան-Ուդեում (Սիբիրյան քաղաք Բայկալ լճի և մոնղոլական սահմանի միջև), Դմիտրին կրթություն է ստացել Մոսկվայի կոնսերվատորիայում՝ պրոֆեսոր Միխայիլ Պետուխովի դասարանում և Լեյքի միջազգային երաժշտական ակադեմիայում։


Իրինա Կրասոտինա
ԿԱՄԵՐԱՅԻՆ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ

Տիկին Կրասոտինան վեց տարեկանում զգաց իր կիրքը դասական երաժշտության հանդեպ և սկսեց դաշնամուրի ուսումը յոթ տարեկանում: Նրա միջազգային կատարողական կարիերան սկսվել է բազմաթիվ ռուսական և միջազգային դաշնամուրային մրցույթներից հետո: Եղել է Իտալիայի միջազգային մրցույթների դափնեկիր (Սենիգալիա, 1992; Ռագուզա, 1993; Տրանի, 1997), Բարսելոնայի Է. Գրանադոս միջազգային մրցույթ (Իսպանիա, 2001), Ա. Ռուսել Սոֆիա միջազգային մրցույթ (Բուլղարիա, 1996), Դ. Լիպատի Բուխարեստի միջազգային մրցույթը (Ռումինիա, 1997) ի թիվս այլոց: Դրանցից շատերում նա հետագայում հանդես եկավ որպես ժյուրիի անդամ:

Իրինա Կրասոտինան զբաղեցնում է պրոֆեսորի պաշտոնը Փ. Ի. . Չայկովսկու անվան Մոսկվայի պետական կոնսերվատորիայի և բ.գ.թ. արվեստի պատմության մեջ։ Իպոլիտով-Իվանովի անվան պետական երաժշտական մանկավարժական ինստիտուտի անսամբլային բաժնի վարիչն է։ Տիկին Կրասոտինան նաև ստացել է իսպանական երաժշտության մագիստրոսի կոչում Մարշալի ակադեմիայից (Բարսելոնա)՝ լեգենդար իսպանացի դաշնակահարուհի Ալիսիա դե Լարրո-չայի դասարանից:

Նրա վերջին նախագծերից են նոր՝ «Անսամբլային կատարման հիմնախնդիրները» մենագրության հրապարակումը մինչև մեկնարկը, պարոն Վասիլի Պասեչնիկի հետ միասին՝ Անսամբլի կամերային երաժշտության նոր նախագիծը, որտեղ նա նաև զբաղեցնում է գեղարվեստական ղեկավարի պաշտոնը։ Անսամբլի նախագիծն ուսումնասիրում է եվրոպական երկրների մշակութային կապերի պատմությունը կամերային երաժշտության միջոցով: Այն նպատակ ունի բացահայտելու հետաքրքրաշարժ պատմական մանրամասներ, որոնք նպաստում են ակադեմիական ուսումնասիրություններին և առաջարկելու պատկերացումներ փոխադարձ ոգեշնչման մասին, որը զգալիորեն նպաստել է կամերային երաժշտության զարգացմանը:

Նրա վերջին նախագծերից են նոր՝ «Անսամբլային կատարման հիմնախնդիրները» մենագրության հրապարակումը մինչև մեկնարկը, պարոն Վասիլի Պասեչնիկի հետ միասին՝ Անսամբլի կամերային երաժշտության նոր նախագիծը, որտեղ նա նաև զբաղեցնում է գեղարվեստական ղեկավարի պաշտոնը։ Անսամբլի նախագիծն ուսումնասիրում է եվրոպական երկրների մշակութային կապերի պատմությունը կամերային երաժշտության միջոցով: Այն նպատակ ունի բացահայտելու հետաքրքրաշարժ պատմական մանրամասներ, որոնք նպաստում են ակադեմիական ուսումնասիրություններին և առաջարկելու պատկերացումներ փոխադարձ ոգեշնչման մասին, որը զգալիորեն նպաստել է կամերային երաժշտության զարգացմանը:

Տիկին Կրասոտինան դասավանդում է 2003 թվականից: Նրա ուսանողները Ռուսաստանում, Իսպանիայում և Մեծ Բրիտանիայում կամերային համույթների միջազգային հեղինակավոր մրցույթների դափնեկիրներ և հաղթողներ են: Նա նաև 18 ձեռնարկների և գրախոսությունների հեղինակ է, որոնք ուղղված են անսամբլային կատարողական ուսումնասիրություններին, իսպանական երաժշտությանը, «Կամերային անսամբլի» կարգապահական կրթական ծրագրերին և իր՝ Էնրիկե Գրանադոսի հիման վրա հրատարակություններին: Դաշնամուրի ժառանգության ատենախոսություն. Նա զեկուցող և կազմակերպիչ է մի քանի միջազգային գիտաժողովների՝ նվիրված իսպանական երաժշտությանը և ժամանակակից երաժշտական կրթությանը Ռուսաստանում և արտերկրում:

Իրինա Կրասոտինան բնակվում է Մոսկվայում (Ռուսաստան) և դասավանդում է Պ.Ի. Չայկովսկու անվան Մոսկվայի պետական կոնսերվատորիայում։


Artyom Dervoed
CLASSICAL GUITAR

Artyom Dervoed is one of the most outstanding classical guitarists of our time. His stunning virtuosity and deep musical insight have earned him the admiration of audiences and critics alike. He has been called the “Paganini of the guitar” and the “Tsar of the guitar” by leading publications across the world.

Dervoed is a true champion of the classical guitar. He has won 16 first-place awards in various international competitions, including the Michele Pittaluga Guitar Competition in Italy and the Her Royal Highness Princess Cristina Competition in Spain. He has played in many prestigious venues, including the Berliner Philharmonie, Carnegie Hall, and Tchaikovsky Hall.

Dervoed has a passion for expanding the classical guitar repertoire through collaborations with leading composers. He has commissioned and premiered works by composers such as Alexander Tchaikovsky, Nikita Koshkin, and Tan Dun. Dervoed has also released four albums, which showcase his remarkable talent and the breadth of his musical interests. His albums include works by Russian composers, the music of Leo Brouwer, and a survey of 500 years of Spanish music.

In addition to performing and recording, Dervoed is also an accomplished teacher. He teaches at the prestigious Gnesin Academy and has released a series of educational videos. His twelve highly anticipated lessons offer a unique insight into the art of classical guitar playing. Four more videos are slated for release this year.

Dervoed is also a founder of the Moscow Guitar Chamber Music Festival “Golden Fingerboards” and the co-founder and Artistic Director of the annual “Guitar Virtuosi” Moscow International Festival. These festivals bring together some of the best classical guitarists from around the world and showcase their talents to enthusiastic audiences.

Despite the pandemic crisis, Dervoed has continued to create and release new works. In 2020, he released his fourth album “Paganini & Koshkin,” which features Nikita Koshkin’s “Megaron” concerto and the first-ever recording of “Grand Quartetto” — Niccolò Paganini’s “Grand Sonata” transcribed by Koshkin for guitar and string trio. The album brought Dervoed the second ICMA nomination and was acknowledged as “one of the best recordings of the decade” by leading Canadian classical guitar source “This is Classical Guitar.”

Dervoed’s magnetic personality and bona fide virtuosity have earned him an active media profile in Russia. He frequently speaks on TV and radio about the classical guitar, its historic significance, musical versatility, and exciting future. His recent world premiere of Niccolò Paganini/Stephen Goss’ Guitar Concerto based on Paganini’s Grand Sonata for guitar and violin, with Mikhail Pletnev and the Russian National Orchestra, was nationally televised, reaching hundreds of thousands of viewers.

Dervoed uses D’Addario strings and is endorsed by Yamaha. His passion and dedication to the classical guitar have made him one of the most eminent champions of the instrument. He continues to inspire and delight audiences with his virtuosity and musical insight, and his future projects are eagerly awaited by his fans across the world.